sobota 25. septembra 2021

Bulldog fest Litpovský Hrádok 2021

    Dňa 21. Augusta 2021 som sa zúčastnil súťaže Bulldog fest 2021 v Liptovskom Hrádku. Ako špeciálny hosť nás na Slovensko prišiel navštíviť uznávaný modelár Mig Jimenez @migjimenezmartin , z ktorým som mal možnosť sa aj porozprávať a pozrel sa mi aj na moje modely a poradil mi pár rád do mojich dalších stavieb. 

    Na súťaži bolo celkovo 1006 modelov, všetky stoly boli plné a bolo čo obzerať. Súťaž bola veľmi kvalitne zorganizovaná. Ja som vyhral prvé miesto v kategórii bojová technika 1/72 a menšia a potom som vyhral špeciálne ocenenie 150€ v hotovosti v kategórii žiak+junior. Bolo opäť super sa stretnúť s modelármi po dlhej dobe. Z tejto súťaže som si odniesol veľmi silné spomienky.

Text a fotky: Antonio Kalik @plastic_models_antonio


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára