streda 20. októbra 2021

Nitra model 2021- reportáž

     Dňa 16.10.2021 som sa zúčastnil súťaže Nitra model. Ako názov napovedá, konala sa v Nitre. Súťaž sa konala vo veľkom priestore športovej haly, čo bolo veľké pozitívum. Všade bol dostatok miesta pre predajcov a stoly s modelmi. Bolo čo obzerať, stoly boli plné modelov, čo ma prekvapilo, že detská kategória mala celkom dosť veľké obsadenie. 

    Bolo opäť dobré sa stretnúť s kolegami modelármi a podeliť sa o cenné skúsenosti. Predajcov bolo hojne, počas súťaže sa konal aj workshop o maľovaní figuriek. Po workshope bola aj možnosť si vyskúšať namaľovať figúrku pod dozorom skúseného modelára. Súťaž bola veľmi kvalitne zorganizovaná. 

    Ja som vyhral titul majstra Slovenska v plastikovom modelárste v kategórii starších žiakov s modelom Bristol Brigand 1/72. Taktiež som vyhral ďalšie prvé a druhé miesto v kategórii lietadlá a technika s modelmi Bf109e 1/48 a C-15 1/72. Súťaž sa vydarila, ďakujem @mk_zobor_nitra za kvalitné organizovanie súťaže a za ocenenia. Už sa teším na ďalší ročník.

Antonio Rudolf Kalik @plastic_models_antonio


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára